Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

ZASADY   PRZYJMOWANIA   I   ZAŁATWIANIA   SPRAW

nowa podstrona, dodana 2012-09-27
 

ZASADY   PRZYJMOWANIA   I   ZAŁATWIANIA   SPRAW

 

- interesanci i klienci szkoły zgłaszają się ze wszystkimi sprawami do sekretariatu szkoły osobiście lub telefonicznie, a po wyjaśnieniu celu kontaktu są kierowani do kompetentnej osoby,

- sprawy są załatwiane bez zbędnej zwłoki w godzinach pracy dyrektora i pozostałych pracowników szkoły,

- godziny pracy osób wynikają z organizacji pracy i nauki w szkole i są zmienne w roku szkolnym,

- sekretariat szkoły dostępny jest dla interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 – 1500

- odpowiedzi dotyczącej sposobu załatwienia danej sprawy udziela dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona i przygotowana merytorycznie.




 

Podmiot udostępniający: wpisz nazwę podmiotu
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: wpisz imię i nazwisko
Data wytworzenia: wpisz datę (rok-miesiąc-dzień)